Nuorten syysleiri 11.–13.10.2019

Syksy tulee ja sen mukana syksyn kivat jutut – niistä parhaana Nuorten syysleiri! Leiri on taattua laatua: rentoudutaan ja pidetään hauskaa ystäviä tavaten, ja syvennytään yhdessä kristittynä elämisen perusasioihin. Mukana tutut iloiset aamut, iltariihikset ja hauskanpidot! Leiri on myös viimeinen nuortenleiri ennen Päiväkummussa alkavaa remonttia – seuraavan kerran Päiväkumpuun pääsee ensi kesän Riihisleirillä!

Kenelle?

Sinulle, joka olet 15–19-vuotias ja jota Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa! Olet tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään kurssikeskus Päiväkummussa Orivedellä pe 11.–su 13.10. Paikalle saa tulla perjantaina klo 17 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina klo 13.45.

Miten Päiväkumpuun pääsee?

Päiväkumpuun pääsee parhaiten bussilla tai junalla. Bussilla saapuvat voivat ostaa lipun Eräslahti-nimiselle pikavuoropysäkille, joka on Tampere–Jyväskylä-välillä.

Junalla saapuvat matkustavat Orivedelle (ei Orivesi keskusta, vaan pelkkä Orivesi!). Orivedelle kannattaa saapua junalla, joka on asemalla noin puoli kuudelta. Paluulippu kannattaa ostaa puoli kolmen aikoihin tai sen jälkeen lähtevään junaan.

Junalla saapuvien on varattava ilmoittautumisen yhteydessä yhteiskyyti hintaan 10 €/suunta. Yhteiskyyti lähtee asemalta perjantaina n. kello 17.40 ja on perillä asemalla sunnuntaina n. klo 14.20.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 70 euroa. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Electron kelpaa!

Hinta sisältää ohjelman, majoituksen, ruuan ja hyvän seuran. Jos haluat liinavaatteet Päiväkummusta, niin ne maksavat 12,50€.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Janne Keränen, Iiris Kontra, Noora Mattila sekä nuorten parlamentti ja Lähetysseuran nuorten aikuisten leiritiimi.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on päättynyt. Jos haluat vielä leirille, ota yhteyttä Janne Keräseen. Yhteystiedot ovat alla.

Kysyttävää?

Janne Keränen